ΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ

Τα οφέλη της άσκησης για την υγεία ενός ανθρώπου, είτε αυτή είναι αερόβια προπόνηση είτε προπόνηση αντιστάσεων, είναι πολλά περισσότερα ίσως από αυτά που φαντάζεσαι.

Τα υπαίθρια όργανα γυμναστικής της GYM PARK είναι ειδικά σχεδιασμένα για να γυμνάζουν κάθε μυϊκή ομάδα χρησιμοποιώντας το βάρος του σώματος.

Πέρα από τα γνωστά οφέλη στην αύξηση της δύναμης και της μυϊκής μάζας τα οφέλη για την υγεία είναι πολλά και σημαντικά. Αυτές οι μορφές ασκήσεων αυξάνουν το μεταβολικό ρυθμό και συμβάλλουν στη μείωση του λίπους. Επίσης έχει αποδειχθεί πως συμβάλουν στην ορθοσωμία (σωστή στάση σώματος) και στη βελτίωση λειτουργία της καρδιάς και των πνευμόνων.

 

Παρακάτω θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες για τη χρήση των υπαίθριων οργάνων γυμναστικής, τη λειτουργία τους καθώς επίσης και τις μυϊκές ομάδες που γυμνάζει το καθένα έτσι ώστε να φτιάξεις το δικό σου πρόγραμμα γυμναστικής.

 

Όργανο Πιέσεων Ώμων

Αερόβια άσκηση που βοηθάει στην ενδυνάμωση των μυών του ώμου και του στήθους καθώς και στη βελτίωση της ευκινησίας αυτών, της μέσης και των κοιλιακών. Περαιτέρω βελτιώνει τη λειτουργία της καρδιάς και των πνευμόνων.

Οδηγίες χρήσης Οργάνου Πιέσεων ώμων: Ο χρήστης κάθεται στο κάθισμα με την πλάτη προς το όργανο κρατώντας τις αντιολισθητικές χειρολαβές. Σπρώχνει προς τα πάνω αργά και με δύναμη προκειμένου το κάθισμα να ανέλθει σηκώνοντας το ίδιο του το βάρος. Επανέρχεται στην αρχική θέση αργά και επαναλαμβάνει.

 

Όργανο Έλξεων Ώμων

Αερόβια άσκηση που βοηθάει στην ενδυνάμωση των μυών των ώμων, του στήθους, της ωμοπλάτης και των κοιλιακών.

Οδηγίες χρήσης Οργάνου Έλξεων ώμων: Ο χρήστης κάθεται στο κάθισμα με την πλάτη προς το όργανο κρατώντας τις αντιολισθητικές χειρολαβές. Έλκει προς τα κάτω αργά και με δύναμη προκειμένου το κάθισμα να ανέλθει σηκώνοντας το ίδιο του το βάρος. Επανέρχεται στην αρχική θέση αργά και επαναλαμβάνει.

 

Όργανο Stepper

Προσφέρει αερόβια γυμναστική για ευεξία και αρμονία . Βελτιώνει τη λειτουργία της καρδιάς, των πνευμόνων και των αιμοφόρων αγγείων μέσω της εξάσκησης των μυών των κάτω άκρων, της μέσης και των κοιλιακών

Οδηγίες χρήσης Οργάνου : Ο χρήστης στέκεται πάνω στα πετάλια κρατώντας σφιχτά με τα δύο χέρια τις χειρολαβές. Η άσκηση επιτυγχάνεται συγχρονίζοντας όλα τα άκρα σε ταυτόχρονη κίνηση βαδίσματος.

 

Όργανο Έκτασης Ποδιών

Προσφέρει άσκηση που βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και την εκγύμναση των κάτω άκρων, της μέσης και των κοιλιακών

Οδηγίες χρήσης Οργάνου: Ο χρήστης κάθεται στο κάθισμα και πατώντας στα πετάλια τεντώνει τα πόδια. Επανέρχεται αργά και επαναλαμβάνει την άσκηση

 

Όργανο Παράλληλες Μπάρες

Άσκηση που βοηθάει στην αύξηση της δύναμης και της ευκινησίας των άνω άκρων και των μυών του ώμου, του στήθους, της κοιλίας και της μέσης βελτιώνοντας την σταθεροποίηση των αρθρώσεων των άνω άκρων, το συντονισμό και την ισορροπία του σώματος.

Οδηγίες χρήσης Οργάνου : Ο χρήστης κρατάει τις λαβές και στηρίζει το σώμα με τα χέρια. Τεντώνει τα χέρια προς τα κάτω και λυγίζει τους αγκώνες με δύναμη. Λικνίζει το σώμα απαλά χρησιμοποιώντας την άρθρωση του ώμου για άξονα. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει την πλάγια πλευρά των λαβών για να κάνει έλξεις.

 

Όργανο Πάγκου Κοιλιακών

Αερόβια άσκηση που βοηθάει στην αύξηση και ευλυγισία των μυών της μέσης, της πλάτης και της κοιλιάς. Έχει ειδική αποτελεσματικότητα να κινητοποιεί το περίσσιο υποδόριο κοιλιακό λίπος.

Οδηγίες χρήσης Οργάνου : Ο χρήστης ξαπλώνει με την πλάτη στο όργανο, κουμπώνει τα πόδια σταθερά στη ράγα, σταυρώνει τα χέρια πίσω από το κεφάλι και χρησιμοποιεί τη δύναμη των κοιλιακών για να ανασηκώσει το σώμα.

 

Όργανο Εκτάσεων

Αερόβια άσκηση που βοηθάει στην ενδυνάμωση της καρδιοαναπνευστικής λειτουργίας, αναπτύσσοντας τη δύναμη των μυών των άνω και κάτω άκρων, της μέσης και της πλάτης.

Οδηγίες χρήσης Οργάνου : Ο χρήστης κάθεται στο κάθισμα κρατώντας τις λαβές και τοποθετεί τα πόδια στα πετάλια. Η άσκηση επιτυγχάνεται τεντώνοντας τα πόδια στις κάτω δοκούς έλκοντας ταυτόχρονα οριζοντίως την παράλληλη άνω δοκό, επαναλαμβάνοντας την άσκηση.

 

Όργανο Βάδισης Αέρος

Αερόβια άσκηση που βοηθάει στην ενδυνάμωση της καρδιοαναπνευστικής λειτουργίας αναπτύσσοντας τη δύναμη των μυών των κάτω άκρων και της μέσης, βελτιώνοντας την ευκαμψία, τον συντονισμό και τη σταθερότητα των κάτω άκρων.

Οδηγίες χρήσης Οργάνου : Ο χρήστης στέκεται όρθιος στα πετάλια κρατώντας σφιχτά τη μπάρα με τα δύο χέρια. Κινεί τα πόδια σε ρυθμό βαδίσματος επαναλαμβάνοντας για όσο κρίνει απαραίτητο.

 

Και μην ξεχνάς! Συνδύασε το πρόγραμμα γυμναστικής σου με σωστή διατροφή και υιοθέτησε έναν υγιεινό τρόπο ζωής για την επίτευξη των καλύτερων δυνατών αποτελεσμάτων!

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *